Thursday, June 30, 2011

attn : ms hannan ahmad

dan aku paling rindu untuk bertemu kembali dengan semua dak batch 44.
serius gila aku rindu nak dengar gelak terbahak-bahak korang.
dan rindu nak buat nakal dan benda2 pelik.
kat u nih dah xboleh dah nak buat itu semua...
sebabnya dah campur laki..
sangat xprivacy lah..!

aku rindu gilak2 kau ulpa...




batch 44 pon aku rindu
*budak2 ibnu sina,ibnu haitham,al-khawarizmi dan as-syafie*
macam ensyirah,hasni,nisah ahmad,hanan,shayana,ojan,eywa




budak2 class aku 4 & 5 as-syafie(terdiri 20 lebih orang lah,agak2nye lah)
sudah hilang memori pasal sekolah ni...hehe (=_=)
*kueh*




aku pon rindu pada diri aku yg dulu...
*nakal dan kuat lazer*



sekian...
salam there,,
ini adalh petikan entry dr slh seorang sahabat yg sy sgt2 syg. ms hannan ahmad serious,sy sgt2 syg kt dy.+bile terbace entry yg agak lame+menurut penulis entry di ats,,dah lapuk..sy rse terharu sgt2,at last ade gak org yg sy ikhlas x expect dy rndu kt sy.n now she's missing me.where am i that time?ade rndu kt dy x?ish ya allah..alhamdulillah kerana telah mengurniakan seorang sahabat yang begitu baik buat ku.alhamdulillah..





7 comments:

HANNAN.AHMAD said...

ohoooi.lau yea pon.edit2 lah duluk entry aku tuh.dlet2 lah part2 hok atas tuh.femes lak family2 ak.hahaha.adui2.

qinairaulfa. said...

rindu semua semua~
heee :)

~kueh~ said...

hasni..:)
kenangan lalu mengusik kalbu..
hehehe,
bawakan angin untuk sampaikan salam rndu padamu..
take care my dear~_^,

HANNAN.AHMAD said...

perrrggghhh.sastera betol ustajah kueh nih.haha

~kueh~ said...

hahahahaaaaaaaaa:P
skali skale xsalah kan...
ekekek...:)

cikwawa said...

baru bace ! rindu jugak nak dengar hasni lazer2 ! hehehe

♥ADHA™ said...

hahahahah.ello,heheheh.da kurg lazer nye..cikwawa btw.ni entry hannan laa.aku cilok laa

popular post