Sunday, March 15, 2009

doa untuk kekasih??

result pon da kuar..x tau la nk wat pe...
ni ade doa ntuk org2 yg mmpunyai kekesih..hahahh
well idk wth is tihs doa related to me..
hahhahhh...x pe...kite leh amalkn sama2...





ya ALLAH..
seandainya tlh engkau catatkan dia milikku, tercipta utkku..satukanlah hatinya dgn hatiku.. titipkanlah kebahagiaan antara kami agar kemesraan itu abadi... dan ya ALLAH..ya tuhanku yang maha mengasih..seiringkanlah kami melayari hidup ini...ketepian yg sejatera dan abadi...

Tetapi ya ALLAH..seandainya tlh engkau takdirkan dia bkn MILIKKU..bawalah ia jauh dari pandanganku.. luputkanlah ia dari igtankku..
dan peliharakanlah aku dari kekecewaan...

Berikanlah aku kekuatan melontar bayangan jauh ke dada langit..
hilang bersama senja nan merah, agar ku bisa bhagia..walaupon tnpa bersama dgnnya..
dan ya ALLAH yg tercinta..
gantikan lah yg tlh hilang dan tumbuhkanlah kembali yang telah patah walau tdk sama dgn drinya..

ya ALLAH ya tuhanku..pasrahkanlah aku dan takdirmu.. sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan, adalah yg terbaik buatku..kerana engkau maha mngetahui segala yg terbaik buat hamba mu ini...

ya ALLAH cukuplah engkau sahaja yg menjadi pemeliharaku..didunia dan di akhirat..
dgrkanlah rintihan dari hamba mu yg daif ini..
jgn engkau biarkan aku sendirian didunia ini mahu pun di akhirat, menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran..
maka..kurniakanlah aku seorg psgn yg beriman...supaya aku dan dia sama2 dpt mmbina kesejahteraan hidup...

No comments:

popular post